Usługi

Wsparcie techniczne i wdrożeniowe

Oferujemy Państwu pełne wsparcie techniczne dla zakupionych u nas produktów. Klient w momencie zakupu ma możliwość zawarcia umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA). Zapewnia mu ona spokojny sen. Ma świadomość, że zarówno Dystrybutor, jako pierwsza linia wsparcia, a także Producent gwarantują, że uszkodzony sprzęt zostanie wymieniony w wyznaczonym przez umowę terminie.

Dodatkowo w ramach takiej umowy Klient otrzymuje wsparcie techniczne dedykowanego zespołu inżynierów dystrybutora, którzy pomogą rozwiązać wszelkie problemy związane z konfiguracją oraz nieprawidłowym działaniem zakupionych urządzeń.

Jeżeli chcą Państwo przetestować oferowane przez nas rozwiązania bezpieczeństwa przed decyzją o zakupie, bądź jako integrator IT potrzebują Państwo wsparcia w zakresie wdrożenia testowego, jesteśmy do dyspozycji.

Nasz zespół inżynierski wspomoże Państwa w analizie potrzeb, zaprojektowaniu wdrożenia testowego dla wykazania pożądanego stopnia funkcjonalności oferowanego systemu oraz w faktycznym wdrożeniu Proof-of-Concept. Dzięki temu mogą Państwo samodzielnie zweryfikować, czy oferowane przez nas systemy faktycznie odpowiadają Państwa potrzebom.