Wsparcie serwisowe Extreme Networks – program Co-Delivery

Usługi

Program Extreme Networks Co-Delivery to program świadczenia usług wsparcia technicznego wspólnie przez Partnerów, Dystrybutorów i Producenta czyli firmę Extreme Networks. Udział w programie powoduje, że Partnerzy bezpośrednio angażują się we wsparcie swoich Klientów, stając się częścią Extreme GTAC (Global Technical Assistance Center), w ramach którego obsługują zgłoszenia na poziomach 1 i 2. Zgłoszenia wymagające interwencji na poziomie 3 są nadal eskalowane bezpośrednio do zespołu Extreme.


Korzyści dla Partnerów, jakie otrzymują dzięki przystąpieniu do Programu:
1. Bezpośrednie świadczenie usług zwiększa zyskowność, dając stałe strumienie dochodów.
2. Odpowiedniej jakości wsparcie techniczne pozwala budować długotrwałe relacje z  Klientami i pozwala na lepsze poznawanie ich oczekiwań i potrzeb.
3. Większa efektywność dzięki bezpośredniej obsłudze zgłoszeń na poziomach 1 i 2, co skutkuje szybszym rozwiązywaniem problemów występujących u Klienta.
4. W razie potrzeby zapewniony jest dostęp do wsparcia na poziomie 3 – GTAC (w sytuacji, gdy zrealizowane zostały wszystkie możliwe działania na poziomach 1 i 2).
5. Dodatkowe rabaty, dashboardy dotyczące zgodności i wiele więcej.


Przystąpienie do programu Co-Delivery to także prestiż Partnera i możliwość zyskania przewagi konkurencyjnej, dzięki rozbudowanej ofercie usług, co przekłada się na silniejsze relacje z Klientami. Co więcej, wiedza pozyskana przez Partnera wspierającego technicznie Klienta, daje mu większą, pełniejszą kontrolę nad obsługą tego Klienta.
Świadczenie usług wsparcia przez inżynierów z certyfikacją technologiczną Extreme Networks podnosi wiarygodność Partnera, wpływa na bardziej profesjonalne postrzeganie firmy na rynku i buduje pozycję eksperta.

W ramach programu Co-Delivery Partner zostaje, po spełnieniu wszystkich warunków, Extreme Partner Support Services (EPSS), czyli Partnerem Serwisowym Extreme Networks. A to oznacza, że Partner świadczą usługi wsparcia na poziomach L1 i L2, ale nie jest wymagane utrzymywanie przez niego elementów zamiennych na magazynie. Aby zdobyć ten status należy wypełnić kilka ważnych warunków.

  1. Przejść pozytywnie proces audytu i kwalifikacji.
  2. Uzyskanie przez min. 2 inżynierów certyfikatu Extreme Certified Professional w minimum jednej technologii Extreme Networks
  3. Przedstawienie do oceny Extreme własnego modelu świadczenia usług wsparcia technicznego.
  4. Podpisanie stosownego załącznika do umowy Partnerskiej.
  5. Posiadanie własnego laboratorium o minimalnym poziomie wyposażenia (na podstawie modułowej listy zestawień przygotowanej przez Extreme).
  6. Jedna roczna referencja dla Każdej technologii Extreme.
  7. Utrzymanie IQRR (In-Quarter Renewal Rate) – wskaźnik odnowień – na poziomie 75% umów Co-Delivery w każdym kwartale.


Dogodnym rozwiązaniem dla Partnerów, którzy nie chcą lub nie mogą spełnić wszystkich wymagań jest świadczenie usług wsparcia serwisowego przy pomocy naszej firmy. Versim posiada status Extreme Distribution Support Services (EDSS), czyli Dystrybutora Serwisowego Extreme Networks i może, w imieniu Extreme, świadczyć na rzecz Partnerów usługi serwisowe dla wszystkich technologii. Dodatkowo posiadamy własny magazyn i obowiązek utrzymywania stałego zapasu magazynowego wybranych produktów dla zapewnienia szybszych czasów reakcji.

Zapraszamy do współpracy.
W razie pytań prosimy o kontakt: justyna.pawlowska@versim.pl