Rozwiązania
Systemy głosowe
Rynek usług głosowych zdominowany został poprzez rozmowy VoIP – tańszą alternatywę dla tradycyjnych połączeń telefonicznych, zwłaszcza w przypadku konieczności zestawiania połączeń o zasięgu międzynarodowym. Dla poprawienia komfortu korzystania z tej formy komunikacji komputer i aplikacja zostały zastąpione telefonem IP, potrafiącym działać w sposób niezależny od komputera oraz obsługą zbliżoną do użycia tradycyjnego telefonu.
W naszym portfolio znajdują się również systemy DECT IP z serii Gigaset Professional, które sprawdzają się doskonale zarówno w małych firmach i oddziałach, po większe firmy z wieloma pracownikami pracującymi na kilku piętrach lub nawet w różnych lokalizacjach. Systemy Gigaset PRO można indywidualnie rozbudowywać i są one odpowiednie zarówno dla dostawców usług telefonii wykorzystujących centrale sprzętowe, jak i tych, co oferują rozwiązania chmurowe.
Systemy DECT IP Gogaset PRO w wybranych seriach, oferują pełną gamę profesjonalnych funkcji do komunikacji biznesowej, a dzięki integracji umożliwiają także korzystanie z Microsoft Teams za pośrednictwem słuchawek Gigaset Professional. Wyżej klasy produkty Giaset, w połączeniu z serwerem alarmowym, zapewniają również inteligentne zarządzanie wiadomościami z sygnalizacją zależną od priorytetu (AML).
Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom komunikacyjnym Gigaset Professional, dzięki zastosowaniu przez tego Producenta najnowocześniejszej technologii, każda firma i organizacja może stworzyć kompletne rozwiązanie komunikacyjne. Wraz z Gigaset Professional Użytkownik uzyskuje dostęp do otwartej platformy, zaprojektowanej z myślą o łatwości obsługi, elastyczności i wyjątkowej wydajności, a jednocześnie oferującej bezproblemową kompatybilność z wiodącymi systemami telefonii stacjonarnej oraz dostawcami usług w chmurze.
Gigaset PRO to oferta o zaawansowanych możliwościach, kompleksowo odpowiadająca na potrzeby Użytkowników. Rozwiązania, takie jak Gigaset Alarm, Messaging and Location (AML) umożliwiają firmom każdej wielkości, działającym w najróżniejszych branżach, znaczne usprawnienie pracy we wszystkich obszarach oraz długoterminowe zwiększenie bezpieczeństwa pracowników. Integracja Gigaset i Microsoft Teams pozwala połączyć sieć stacjonarną i Unified Communications na jednym urządzeniu końcowym, co może być niezmiernie pomocne w dobie pracy zdalnej i hybrydowej (w których coraz częściej wykorzystywane są rozwiązania Unified Communications (UC) oparte na chmurze).
Profesjonalne systemy DECT IP Gigaset, znajdujące się w naszej ofercie, to skalowalna, bogata w funkcje komunikacja biznesowa, która jest gotowa do natychmiastowego użycia!