dystrybutor extreme networks
tel. +48 61 628 43 70 info@versim.pl PL | EN

Systemy VoIP

Profesjonalna komunikacja
Rozwiązania komunikacyjne oferowane przez Versim są przeznaczone dla firm każdej wielkości i obejmują połączenia telefoniczne, kontakty multimedialne, współpracę online w zintegrowany sposób. Obejmują one całość infrastruktury – od serwerów usług do urządzeń końcowych, włączając w to także przełączniki sieciowe dedykowane do obsługi sieci głosowych.

Biura i recepcje
Pracownicy biurowi większość czasu spędzają w jednym miejscu, przy biurku. Potrzebują oni wielokanałowej komunikacji. Dla nich najlepszy będzie telefon o wysokiej jakości dźwięku zintegrowany z aplikacjami na firmowym komputerze. Obecne telefony obsługują szerokopasmowe kodeki, są wygodne w obsłudze. Oferują również dodatkowe usługi, takie jak firmowa książka telefoniczna, menu głosowe, przenoszenie połączenia na inne aparaty, grupy użytkowników, a także automatyczną konfigurację dla danego użytkownika, włącznie z historią połączeń i ustawieniami personalizowanymi. Pracę recepcji ułatwiają moduły asystenckie oraz aplikacje, pracujące na firmowej stacji roboczej.

Sektor ochrony zdrowia
Służba zdrowia ma nieco inne wymagania odnośnie do telekomunikacji niż biura. Telefony przeznaczone do pracy w przychodniach i szpitalach muszą być skonstruowane w taki sposób, by można było je regularnie odkażać. Aparaty te można czyścić i odkażać za pomocą właściwych środków, są odporne mechanicznie, a przy tym oferują bardzo dobrą jakość połączenia. Usługi telefoniczne można uzupełnić o dedykowane aplikacje zintegrowane z tą usługą, dostępne także na tabletach oraz stacjach roboczych. Telefony dostosowane do potrzeb sektora zdrowotnego mogą być stacjonarne, biurkowe, ale także przenośne, korzystające ze standardu DECT lub Wi-Fi.

Zakłady przemysłowe
Zwykły telefon biurkowy nie nadaje się do pracy w ciężkich warunkach, gdyż nie do tego został zaprojektowany. Do pracy w silnym zapyleniu, w środowisku narażonym na potencjalne zagrożenie wybuchem oraz przy silnych wibracjach nadają się wyłącznie telefony o specjalnej konstrukcji. Urządzenia te są iskrobezpieczne, oferują niezawodne połączenia przy pomocy sieci bezprzewodowej, ponadto umożliwiają monitoring położenia słuchawki, a także zdarzeń takich jak upadek lub długotrwałe nieruchome przebywanie w tym samym miejscu. Taki telefon przemysłowy stanowi element bezpieczeństwa pracownika.

Mobilna komunikacja
Organizacje, które działają w modelu mobilnym, z powodzeniem mogą skorzystać z aplikacji, które łączą usługi telefoniczne z nowoczesną wielokanałową komunikacją. Oprogramowanie to jest pełnowartościowym telefonem uruchamianym w normalnej stacji roboczej, komunikatorem tekstowym oraz posiada funkcjonalność rozmów wideo. Umożliwia także wielostronną komunikację głosową oraz wideo, a także konferencje ze współdzieleniem dokumentów.

Komunikator w laptopie i smartfonie
Dla tych firm, które potrzebują firmowego komunikatora, dostępna jest platforma Rainbow. Dzięki tej aplikacji połączonej z usługą, firma może zbudować środowisko szybkiej komunikacji tekstowej, głosowej oraz wideo, łączącej czat, rozmowy, współdzielenie ekranu i plików, a także pracę w środowisku wieloplatformowym. Platformę Rainbow można zintegrować z firmową centralą telefoniczną, a także z systemami IT oraz firmowymi aplikacjami.

Hotele
Telefon w hotelu po prostu musi być. Musi on zapewnić połączenia do recepcji oraz konsjerża, zamówienie śniadania do pokoju i prowadzenie rozmów telefonicznych. Dzięki rozwojowi technologii, nowoczesne telefony mogą dziś służyć do sterowania żaluzjami, kotarami, oświetleniem pokoju hotelowego, nastawą klimatyzacji, usługą budzenia o zadanej godzinie, a także informacją dla obsługi (np. nie przeszkadzać). Wyświetlane menu można spersonalizować pod kątem potrzeb hotelu, można go także zintegrować z innymi aplikacjami i wyświetlać gościom na przykład prognozę pogody.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej –Skontaktuj się z Nami!