dystrybutor Alcatel
tel. +48 61 628 43 70 info@versim.pl PL | EN
extreme networks wlan

Instrumenty biznesowe

Call Center

Instrumenty finansowe

VERSIM oferuje Partnerom handlowym szeroki wachlarz instrumentów finansowych, które mają za zadanie wesprzeć ich biznes. Partnerzy za naszym pośrednictwem mogą liczyć na atrakcyjne warunki finansowe obejmujące sprzedaż w walucie PLN, EUR i USD, odroczone terminy płatności i limity kupieckie jak również najem i leasing sprzętu. Warianty usług dobierane w zależności od indywidualnych potrzeb klienta. Elastyczne i indywidualne podejście VERSIM do kwestii finansowych ma na celu wspieranie biznesu Firm Partnerskich i realizację dużych, długofalowych i skomplikowanych projektów.

Firmom Partnerskim oferujemy odroczony standardowy termin płatności oraz limit kredytowy, które wynikają z dotychczasowej współpracy, sytuacji finansowej Firmy Partnerskiej oraz złożonych zabezpieczeń. W zależności od specyfiki prowadzonych projektów przyznane warunki finansowe mogą być indywidualnie modyfikowane. VERSIM wystawia faktury w walutach PLN, EUR i USD – firmy partnerskie przy składaniu zamówień mają możliwość określenia waluty w jakiej ma być wystawiona faktura sprzedaży.

Wieloletnie doświadczenie VERSIM umożliwia efektywne wsparcie Partnerów i ich klientów w procesie uzyskania atrakcyjnych warunków leasingowych na zakupywane rozwiązania. Oferta VERSIM obejmuje także najem sprzętu jako alternatywną do zakupu formę użytkowania rozwiązań z naszego portfolio.

Opieka logistyczna

Partnerzy mogą liczyć z naszej strony na kompleksową opiekę logistyczną, obejmującą dużą elastyczność operacji na terenie kraju oraz poza nim. Opieka logistyczna, w tym kwestie ubezpieczenia towaru w drodze do klienta są po naszej stronie. Nie przerzucamy kosztów na Partnera.

Usługi wdrożeniowe

Współpracujące z Nami firmy mogą skorzystać także ze świadczonych przez Nas usług wdrożeniowych dla zakupywanych systemów.

– ciągle dążymy do poprawienia jakości wsparcia technicznego i zatrudniamy specjalistów z technicznymi certyfikatami światowych producentów.
– pośredniczymy  często w koordynowaniu usług pomiędzy Partnerami.
– usługi wdrożeniowe często obejmują pilotowe instalacje. Ich pomyślność na ogromny wpływ na przyszłe powodzenie inwestycji.
– prowadząc takiego pilota czy POC zwracamy baczną uwagę na problemy klienta.
– projektując sieci wi-fi – wykonujemy pomiarowanie – projektujemy na wymiar, aby idealnie dobrać rozwiązanie do potrzeb klienta.
– dostrzegamy synergię miedzy oferowanymi przez nas rozwiązaniami i przeprowadzamy integrację. Potrafimy połączyć NAC Extreme z systemem MDM FancyFon, systemem PaloAlto czy telefonią Alcatel-Lucent Enterprise – chętnie podzielimy się z Tobą tą wiedzą przy prowadzonych projektach.

Kampanie marketingowe

VERSIM buduje swoją pozycję stawiając na elastyczność i możliwość bezpośredniego dotarcia do potrzeb Partnerów poprzez promocje rozwiązań. Śledzi rynek i odpowiada na jego potrzeby, podążając za trendami. Wiemy jak istotne jest budowanie świadomości marki. Dla rozwiązań z naszej oferty prowadzimy szeroko zakrojone kampanie marketingowe. Mają one zarówno charakter samodzielny, jak i na zlecenie naszych producentów i wspólnie z naszymi partnerami. W skali kwartału organizujemy wiele spotkań nastawionych na promowanie wiedzy o nowych technologiach informatycznych.

Pomagamy Naszym Partnerów zorganizować:

– szkolenia i seminaria,
– konferencje i warsztaty,
– laboratoria,
– prezentacje u klientów końcowych.

Dla Partnerów oferujemy:

– dedykowany portal wsparcia sprzedaży VerBusiness,
– regularnie aktualizowaną listę aktywności,
– atrakcyjne promocje,
– organizację ciekawych wyjazdów i konferencji.

Call Center

W ramach naszych struktur posiadamy firmę Call Center – Twój Asystent 24, ktore aktywnie wykorzystujemy zarówno w procesie prowadzonych działań marektingowych I telemarketingowych jak i do działań z Partnerem na grupie klientów docelowych.

Call Center dostępne jest także dla projektów naszych Partnerów i oferuje szereg usług dodatkowych takich jak:

  • Infolinie: Serwis Desk i HelpDesk,
  • Obsługa korespondencji,
  • Obsługa zamówień i reklamacji,
  • Obsługa konkursów, promocji i programów lojalnościowych,
  • Centrum zapasowe,
  • Umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych,
  • Sprzedaż produktów i usług,
  • Weryfikacja i aktualizacja baz danych,
  • Kampanie informacyjne,
  • Wellcome call,
  • Badania marketingowe, badania opinii, satysfakcji klientów,
  • Wirtualny sekretariat/ recepcja,
  • Wysyłka korespondencji masowej.

Wypożyczenia sprzętu

VERSIM posiada Centrum Kompetencyjne w ramach, którego prowadzone jest DemoCentrum, a Partnerzy mają możliwość wypożyczyć od Nas sprzęt dla potrzeb demonstracji u swojego klienta. Zestawiamy też wirtualne pokoje demonstracyjne czy wykorzystujemy nasze zasoby na potrzeby POC, prowadzonych u klientów naszych Partnerów.

W celu wypożyczenia sprzętu konieczne jest podpisanie umowy wypożyczenia.