dystrybutor Alcatel
tel. +48 61 628 43 70 info@versim.pl PL | EN

O firmie

Misja i strategia

VERSIM – dystrybutor zaawansowanych technologii …

Firma VERSIM funkcjonuje na rynku od 2005 roku. Od początku swego istnieją firma VERSIM koncentruje swoją działalność na oferowaniu Partnerom zaawansowanych technologii czołowych światowych producentów. Celem firmy jest wspieranie Partnerów w budowaniu przewagi konkurencyjnej u Klienta. Firma oferuje swoje rozwiązania tylko poprzez Partnerów handlowych, oferując im jak najlepsze warunki obsługi logistycznej, finansowej, handlowej i technicznej. W portfolio dystrybucyjnych usług dodanych VERSIM znajduje się pomoc merytoryczna i marketingowa dla Partnerów na etapie doboru rozwiązań dla Klienta, konsulting projektów, a także wsparcie techniczne w momencie instalacji u Klienta.

Rozwiązania

W początkowym okresie VERSIM opierał swoją ofertę na systemach PBX i rozwiązaniach głosowych. Z czasem portfolio rozwiązań zostało poszerzone o rozwiązania wideokonferencyjne i produkty wiodących producentów rozwiązań sieciowych.

Aktualnie firma VERSIM jest dystrybutorem oprogramowania i sprzętu sieciowego, specjalizującym się w rozwiązaniach z zakresu bezpieczeństwa systemów i sieci komputerowych, a także technologii VoIP i PBX. W ofercie firmy znajdują się produkty czołowych, wiodących w swojej dziedzinie firm oferujących: systemy zaporowe firewall następnej generacji, rozwiązania dla wirtualnych sieci prywatnych VPN, systemy identyfikacji cyfrowej, autoryzacji i autentykacji, IPS/IDS, rozwiązania do kreowania polityki dostępu do Internetu. Portfolio oferowanych produktowi technologii skorelowane jest z potrzebami rynku i tworzy kompleksową ofertę dla Partnerów.

Firma zatrudnia wykwalifikowany personel techniczny – certyfikowanych inżynierów z bogatym doświadczeniem wdrożeniowym, posiada bogato wyposażone laboratorium sprzętowe oraz zajmuje się prowadzeniem szkoleń autoryzowanych i po wdrożeniowych (wspólnie z Partnerami handlowymi) u Klienta. W ramach VERSIM prowadzone jest Centrum Kompetencyjne, a Partnerzy mogą w nim doskonalić swoje umiejętności.

Dzięki profesjonalnej wiedzy, bogatemu doświadczeniu, wysokiej klasie oferowanych produktów oraz poziomowi usług technicznych VERSIM stara się być zawsze o krok przed konkurencją i dąży do pełnego zadowolenia i osiągnięcia sukcesu przez swoich Partnerów.

Kompetencje

Kreatywność – symbioza współczesnych trendów sprowadza się u Nas do ciągłego poszukiwania nowych rynków zbytu i szans rynkowych dla naszych Partnerów. Integrujemy rozwiązania, projektujemy i przekazujemy wiedzę, tworząc niszowe kompetencje dla naszych Partnerów.

Wiedza – nasz Zespół tworzą ludzie, którzy posiadają szeroką wiedzę popartą praktyką, a praca z naszymi rozwiązaniami to dla nich pasja.

Doświadczenie – mamy za sobą setki zaprojektowanych systemów dla różnych sektorów rynku. Referencje dostępne na życzenie.

Praktyka – teorię zawsze popiera praktyką, prezentacje zawsze wspomagamy pokazem praktycznym – skorzystaj z naszych usług i przekonaj się sam!

Strategia – nasze działania z Partnerami kreślone są strategią na dany rok – zarażamy naszymi pomysłami Partnerów.

Doradztwo – projektujemy, wymiarujemy, porównujemy i doradzamy, posiłkując się wdrożonymi i działającymi systemami. Możemy dla Ciebie zorganizować wizytę referencyjną.

Projektowanie – współprace zawsze zaczynamy od wnikliwej analizy problemu – słuchamy Ciebie i Twojego klienta i dopiero na to nakładamy rozwiązanie.

Centrum kompetencyjnew ramach VERSIM działa centrum kompetencyjne w oparciu o które nasi partnerzy mogą poszerzać swoja wiedzę oraz rezerwować dodatkowe usługi, które budują ich przewagę kompetencyjna u klienta.

Mamy dla Ciebie:

  • VerBusiness – dedykowany dział naszego PartnerNET, w ramach którego Partnerzy mogą znaleźć opisy produktów w języku polskim. Znajdują się tam porównania konkurencyjne, case study, materiały konferencyjne i inne dokumenty niezbędne na etapie tworzenia oferty;
  • VerKnowledge – sekcja dla osób technicznych, w której nasi inżynierowie gromadzą istotne dokumenty;
  • VerLead – nasi Partnerzy w ramach współpracy mogą liczyć na tematy, które są generowane i przekazywane do prowadzenia biznesowego;
  • VerLab – mechanizm, który zapewnia Partnerom dostęp do naszego dobrze wyposażonego laboratorium, dzięki czemu możliwe jest odtwarzanie symulacji problemów Klienta, a także prowadzenie praktycznych instruktaży;
  • VerMeeting – cykliczne spotkanie Partnerów VERSIM ciekawi ludzie, najnowszy sprzęt, nowe technologie, aktualne trendy, prognozy, plany strategiczne – wszystko co potrzebne do wykreowania biznesu;
  • VerAcademy – centrum szkoleniowe VERSIM w ramach którego działa Autoryzowane Centrum Szkoleniowe: Extreme Networks,  GigasetPro i FancyFON, a także w ramach którego prowadzone są szkolenia handlowe,techniczne oraz warsztaty zgodne z programem autorskim. Szkolenia prowadzą certyfikowani inżynierowie posiadający wiedzę teoretyczną popartą szeroką praktyką. Szkolenia odbywają się zarówno w wersji on-line jak i w charakterze stacjonarnym

Specjalizacje

Sieci przedsiębiorstw to dziś często heterogeniczne systemy zbudowane w oparciu o rozwiązania wielu producentów. Administracja i zarządzanie taką infrastrukturą wymaga specjalizowanych systemów zarządzania, które z jednej strony redukują koszty i nakłady, a z drugiej zapewniają przedsiębiorstwu odpowiedni poziom bezpieczeństwa. Budowa niezawodnej i bezpiecznej infrastruktury zarówno do transmisji danych jak i głosu wymaga stosowania sprawdzonych technologii. W ofercie VERSIM znajdziecie Państwo:

Zarządzanie (infrastrukturą, aplikacjami)

Systemy powiadamiania administratorów o błędach w sieci;
Systemy analizy logów;
Systemy do zarządzania siecią bezprzewodową;
Systemy zarządzania sieciami LAN;
Systemy do zarządzania flotą mobilną;

Bezpieczeństwo

Kontrola dostępu do aplikacji;
Uwierzytelniania i autoryzacja użytkowników;
Systemy SSO (single sing on);
Bezpieczeństwo w sieciach komputerowych;
Bezpieczeństwo dostępu uprzywilejowanego;
Bezpieczeństwo stacji końcowych tzw. end point;
Monitorowanie sieci komputerowych (wielofunkcyjne zapory nowej generacji–  oraz ochronę przed atakami DoS,);
Kontrola dostępu do sieci ( dedykowane sieci dla gości, bezpieczny WLAN, cyfrowe zarządzanie dostępnością użytkowania w sieci
Ochrona dostępu do sieci web (URL filetiring);
Firewall;
Zarządzanie cyfrową tożsamością;
Systemy wykrywania i prewencji włamań (IPS)

BYOD;

Systemy do zarządzania flotą mobilną;
Systemy do zarządzania infrastrukturą;

 Wirtualizacja

Wirtualizacja serwerów i macierzy czyli poprawę wydajności i lepsze wykorzystanie dostępnego miejsca bez potrzeby nabywania dodatkowych fizycznych modułów pamięci masowej;
Wirtualizacja sieci – Sieci wirtualne oferują te same funkcje i gwarancje co sieci fizyczne, ale wiążą się z niższymi kosztami operacyjnymi i większą niezależnością od sprzętu wynikającą z wirtualizacji.);

Infrastruktura przewodowa i bezprzewodowa

Sieci LAN, MAN, WAN, SIECI SDN;
Sieci przemysłowe;
Infrastrukturę bezprzewodową wew/zew;
Centralne zarządzanie sieciami przewodowymi i bezprzewodowymi;
Wędrujące profile bezpieczeństwa;
Rozwiązania cloud computing;

 Zarządzanie dostępem mobilnym:

Zarządzanie flotą mobilną(telefony, iphony, tablety- archiwizacja, zalana konfiguracja, zabezpieczenia antykradzieżowe itp.);

Polityki bezpieczeństwa

Dedykowane profile bezpieczeństwa;
Bezpieczny zdalny dostęp;
Pełna integracja sieci LAN i wifi;

Serwery i macierze dyskowe

Systemy serwerowe (typu tower, blade i serwer rack. gwarantujemy dobór odpowiedni modeli;
Pamięci masowe: macierze dyskowe, biblioteki taśmowe, napędy taśmowe czy systemy NAS;

Telefonia IP

Systemy poczty głosowej
Systemy IVR w tym biligowanie i nagrywanie rozmów
Mechanizmy QoS zapewniające wysoką jakość rozmów

Wideokonferencje

Kompletne wyposażenie sal wideokonferencyjnych;
Osobiste terminale wideokonferencyjne, systemy wideokonferencyjne;

Systemy pracy grupowej

Systemy service desk : Systemy Service Desk obsługują procesy w całym cyklu życia usługi. Ich elementem są systemy Help Desk, które realizują zadania związane ze sprecyzowanymi potrzebami użytkowników i zapewniają rozwiązanie problemów technicznych . Podstawą działania systemów Help Desk są mechanizmy służące do śledzenia incydentów, uzyskania informacji o oprogramowaniu, konfiguracjach oraz raportowanie;
Systemy współdzielenia plików – narzędzi do łatwego i bezpiecznego współdzielenia plików;
Aplikacje do wspomagania pracy – pozwalają w prosty i skuteczny sposób zgromadzić niezbędne zespołom osoby, informacje i zasoby. Możliwa staje się wspólna praca nad dokumentami, łatwa wymiana pomysłów i zbieranie opinii. Zadania i projekty kończone są szybciej i z lepszym rezultatem;

Systemy contact center

Systemy IVR i automatyzacji obsługi;
Systemy monitorowania kontaktu z klientem;
Systemy CC;

Infrastruktura telekomunikacyjna

Rozwiązania VOIP i PBX;
Systemy zintegrowanej komunikacji głosowej;
Aparaty IP dla firm wielooddziałowych;
Rozwiązania dla małych firm i ISP;