Sieci przedsiębiorstw to dziś często heterogeniczne systemy zbudowane w oparciu o rozwiązania wielu producentów. Administracja i zarządzanie taką infrastrukturą wymaga specjalizowanych systemów zarządzania, które z jednej strony redukują koszty i nakłady, a z drugiej zapewniają przedsiębiorstwu odpowiedni poziom bezpieczeństwa. Budowa niezawodnej i bezpiecznej infrastruktury zarówno do transmisji danych jak i głosu wymaga stosowania sprawdzonych technologii. W ofercie VERSIM znajdziecie Państwo:
Zarządzanie (infrastrukturą, aplikacjami)
Systemy powiadamiania administratorów o błędach w sieci;
Systemy analizy logów;
Systemy do zarządzania siecią bezprzewodową;
Systemy zarządzania sieciami LAN;
Systemy do zarządzania flotą mobilną;
Bezpieczeństwo
Kontrola dostępu do aplikacji;
Uwierzytelniania i autoryzacja użytkowników;
Systemy SSO (single sing on);
Bezpieczeństwo w sieciach komputerowych;
Bezpieczeństwo dostępu uprzywilejowanego;
Bezpieczeństwo stacji końcowych tzw. end point;
Monitorowanie sieci komputerowych (wielofunkcyjne zapory nowej generacji– oraz ochronę przed atakami DoS,);
Kontrola dostępu do sieci ( dedykowane sieci dla gości, bezpieczny WLAN, cyfrowe zarządzanie dostępnością użytkowania w sieci
Ochrona dostępu do sieci web (URL filetiring);
Firewall;
Zarządzanie cyfrową tożsamością;
Systemy wykrywania i prewencji włamań (IPS)
BYOD;
Systemy do zarządzania flotą mobilną;
Systemy do zarządzania infrastrukturą;
Wirtualizacja
Wirtualizacja serwerów i macierzy czyli poprawę wydajności i lepsze wykorzystanie dostępnego miejsca bez potrzeby nabywania dodatkowych fizycznych modułów pamięci masowej;
Wirtualizacja sieci – Sieci wirtualne oferują te same funkcje i gwarancje co sieci fizyczne, ale wiążą się z niższymi kosztami operacyjnymi i większą niezależnością od sprzętu wynikającą z wirtualizacji.);
Infrastruktura przewodowa i bezprzewodowa
Sieci LAN, MAN, WAN, SIECI SDN;
Sieci przemysłowe;
Infrastrukturę bezprzewodową wew/zew;
Centralne zarządzanie sieciami przewodowymi i bezprzewodowymi;
Wędrujące profile bezpieczeństwa;
Rozwiązania cloud computing;
Zarządzanie dostępem mobilnym:
Zarządzanie flotą mobilną(telefony, iphony, tablety- archiwizacja, zalana konfiguracja, zabezpieczenia antykradzieżowe itp.);
Polityki bezpieczeństwa
Dedykowane profile bezpieczeństwa;
Bezpieczny zdalny dostęp;
Pełna integracja sieci LAN i wifi;
Serwery i macierze dyskowe
Systemy serwerowe (typu tower, blade i serwer rack. gwarantujemy dobór odpowiedni modeli;
Pamięci masowe: macierze dyskowe, biblioteki taśmowe, napędy taśmowe czy systemy NAS;
Telefonia IP
Systemy poczty głosowej
Systemy IVR w tym biligowanie i nagrywanie rozmów
Mechanizmy QoS zapewniające wysoką jakość rozmów
Wideokonferencje
Kompletne wyposażenie sal wideokonferencyjnych;
Osobiste terminale wideokonferencyjne, systemy wideokonferencyjne;
Systemy pracy grupowej
Systemy service desk : Systemy Service Desk obsługują procesy w całym cyklu życia usługi. Ich elementem są systemy Help Desk, które realizują zadania związane ze sprecyzowanymi potrzebami użytkowników i zapewniają rozwiązanie problemów technicznych . Podstawą działania systemów Help Desk są mechanizmy służące do śledzenia incydentów, uzyskania informacji o oprogramowaniu, konfiguracjach oraz raportowanie;
Systemy współdzielenia plików – narzędzi do łatwego i bezpiecznego współdzielenia plików;
Aplikacje do wspomagania pracy – pozwalają w prosty i skuteczny sposób zgromadzić niezbędne zespołom osoby, informacje i zasoby. Możliwa staje się wspólna praca nad dokumentami, łatwa wymiana pomysłów i zbieranie opinii. Zadania i projekty kończone są szybciej i z lepszym rezultatem;
Systemy contact center
Systemy IVR i automatyzacji obsługi;
Systemy monitorowania kontaktu z klientem;
Systemy CC;
Infrastruktura telekomunikacyjna
Rozwiązania VOIP i PBX;
Systemy zintegrowanej komunikacji głosowej;
Aparaty IP dla firm wielooddziałowych;
Rozwiązania dla małych firm i ISP;